Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti odběratelů společnosti Lidokov Trade, s.r.o.
Autor: Chlupová, Soňa
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: V bakalářské práci se zaměřuji na chování zákazníka a především na měření jeho spokojenosti s výrobky a doprovodnými službami. Teoreticky se věnuji budování vztahu se zákazníkem, jeho loajalitě a věrnosti k dané značce a také chování nespokojeného zákazníka. V druhé polovině teoretické části se zaměřuji na osvětlení důležitých pojmů jako marketingový výzkum, dotazník či metody jeho vyhodnocení. V praktické části zpracovávám údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy Lidokov Trade, s.r.o. K vyhodnocení dotazníků používám shlukovou a korelační analýzu, dále popisnou statistiku a průměr vyjádřený procentní a škálovou hodnotou. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36413
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1706


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet