Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování
Autor: Albrechtová, Marcela
Vedoucí:
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje konkurenci obuvnického průmyslu v České republice. Nezaměřuje se pouze na identifikaci konkrétní konkurence, její cíle, strategie, odhad pravděpodobné reakce, ale také na to, jak tuto analýzu provádět tak, aby to podniku pomohlo v boji o výhodné postavení na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36660
Datum: 2005-02-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 2036


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet