Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova
Autor: Navrátil, Petr
Vedoucí:
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou návrhu modelu městského marketingu jako konceptu strategického rozvoje města Kyjova. Navrhovaný model vychází z analýzy současného stavu rozvoje na základě vlastního dotazníkového šetření a průzkumu a akcentuje realizaci projektů v prioritních oblastech. K jeho vyhodnocení byla použita metoda SWOT analýzy, která byla účinným nástrojem při objektivizaci silných a slabých stránek řešeného problému, a při formulaci souboru doporučení a východisek pro návrh výsledného modelu městského marketingu v Kyjově.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36662
Datum: 2005-02-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2038


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet