Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Autor: Gosha, Inna
Vedoucí: Procházka, Miroslav
Abstrakt: Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu XY, s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež nově umožňují přímou komunikaci s nimi. Teoretická část zpracovává dostupné odborné informace k řešenému tématu s využitím informací v rámci studia. V praktické části bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy s použitím analytických nástrojů SWOT, PEST a další. Cílové skupiny budou segmentovány na základě definovaných kritérií. U jednotlivých segmentů bude analyzována stávající komunikace se zákazníky. V závěru práce bude návrh, které cílové skupiny zákazníků je pro firmu XY, s.r.o. nejvýznamnější. Součástí návrhu jsou doporučení, která mají za cíl zefektivnit komunikaci a spolupráci mezi firmou XY, s. r. o. a cílovými skupinami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36797
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 41056


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gosha_2015_dp.pdf 1.765Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gosha_2015_op.pdf 807.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
gosha_2015_vp.pdf 844.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet