Multimediální propagace společnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Multimediální propagace společnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Multimediální propagace společnost
Autor: Janek, Miroslav
Vedoucí: Ševčík, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická část je věnována vytvoření konkrétních multimediálních materiálů a postupů, které budou sloužit k propagaci autoservisu Autotutto v Luhačovicích. Vytvořené materiály jsou přiloženy na CD k této bakalářské práci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36816
Datum: 2015-07-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 41206


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janek_2015_dp.zip 442.7Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janek_2015_op.pdf 558.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
janek_2015_vp.pdf 593.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet