Vliv výchovy rodičů na chování dítěte
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Němcová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Pinďáková, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:32Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37045
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem výchovy rodičů na chování dítěte. V první kapitole se zmiňuje o rodině, její typologii a funkcích. Předmětem další kapitoly je rodinná výchova a její vliv na vývoj dítěte. Třetí kapitola je totožná s metodickou částí, kde jsou uvedeny metody a strategie, popsán způsob výběru a kritéria pro výběr výzkumných vzorků. Ve čtvrté kapitole jsou uvedeny kazuistiky celkem osmi rodin, přičemž vždy byly uvedeny dvě rodiny z kategorie rodin funkčních, problémových, dysfunkčních a afunkčních. |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
typy rodiny
|
cs |
dc.subject |
funkce rodiny
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
patologické výchovné působení
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
family types
|
en |
dc.subject |
family functions
|
en |
dc.subject |
parenting
|
en |
dc.subject |
pathological parenting
|
en |
dc.title |
Vliv výchovy rodičů na chování dítěte |
|
dc.title.alternative |
The influence of parents' upbringing on the child's behavior |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ocetková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2016-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor degree thesis concerns the influence of parenting on the children´s behaviour. In the first chapter the author describes the family, its typology and functions. The subject matter of the next chapter is the parenting and its influence on the child´s development. The third chapter comprises the methodology and strategies used, a description of the selection procedure and criteria for the selection of research specimens. The fourth chapter presents case reports of eight families, of which the categories of functional, problem, dysfunctional and non-functional families are represented by two family each. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41465
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
parenting style
|
en |
local.subject |
family education
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam