1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
Autor: Hověžáková, Ilona
Vedoucí: Babinec, Petr
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je specifikace reklamní režie a vývoje reklamy z pohledu reži-séra. V jejím obsahu nalezneme teoretické základy pro tvorbu reklamního sdělení, které prodává ale také nezbytné znalosti a kvality reklamního režiséra. To vše je doplněno o teorii psychologie reklamy, která je nezbytností pro pozitivní ovlivnění diváka a tím i jeho kupního chování ve spojitosti s propagovaným produktem. Úvod práce seznamuje s reklamou z marketingového hlediska. Práce se dále rozvijí a popisuje celkový proces přípravy reklamy a práci reklamního režiséra.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37088
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41527


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hověžáková_2016_dp.pdf 1.624Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hověžáková_2016_op.doc 112.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hověžáková_2016_vp.doc 54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet