Teorie mysli u dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Teorie mysli u dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Teorie mysli u dětí předškolního věku
Autor: Čechová, Jitka
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice teorie mysli u dětí předškolního věku, kdy teoretická část nejprve charakterizuje psychologická specifika předškolního věku z hlediska kognitivního a emočního vývoje spolu s procesem socializace. Druhá kapitola objasňuje termín teorie mysli a s ní související pojmy (mentální stav, mentální reprezentace, sebeuvědomování, falešné přesvědčení). Zabývá se vývojem teorie mysli, okolnostmi, jež na vývoj mohou působit a způsoby, kterými se schopnost teorie mysli zkoumá. Cílem praktické části je prostřednictvím testování zjistit úroveň schopnosti uplatňovat teorii mysli u předškolních dětí a porovnat, zda souvisí s přítomností sourozence v rodině. Zjištěná úroveň teorie mysli je dále porovnávána vzhledem k věku, pohlaví, počtu sourozenců, pořadím narození a neúplností rodiny dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37115
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41569


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čechová_2016_dp.pdf 1.307Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čechová_2016_op.doc 54.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čechová_2016_vp.docx 23.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet