Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů základních škol |
Autor: |
Štáblová, Barbora
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pod názve Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů základních škol se v teoretické části zabývá inkluzí ve vzdělávání obecně. V této oblasti je specifikováno na jakých základech inkluzivní vzdělávání stojí, co jsou základní myšlenky inkluzivního vzdělávání, na jakých principech funguje a jaké faktory ovlivňují úspěšnost inkluze ve vzdělávání. Dále práce představuje jednotlivé účastníky inkluzivně vzdělávací praxe. Následující část se zaměřuje na současný stav inkluzivního vzdělávání u nás v návaznosti na novelizaci školského zákona a dokumenty, ve kterých je inkluzivní vzdělávání ukotveno s důrazem na jejich aktuálnost. Praktická část diplomové práce se věnuje zjišťování názorů pedagogů základních škol na inkluzi ve vzdělávání obecně, i konkrétně na současný stav inkluzivního vzdělávání ve vzdělávací politice ČR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37206
|
Datum:
|
2015-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41716
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet