A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc
Autor: Navrátil, Dominik
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové strategie. V praktické části je představeno samotné Fitness centrum, včetně jeho struktury marketingového mixu a analýzy SWOT i s následnou analýzou okolní konkurence. Následuje dotazníkové šetření o spokojenosti zákazníků FS, které bylo umístěné na oficiální Facebookové stránce Fitness Sokol Olomouc. Na základě výsledků tohoto šetření jsou navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti klientů a zvýšení návštěvnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37552
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 42154


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
navrátil_2016_dp.pdf 1.834Mb PDF Zobrazit/otevřít None
navrátil_2016_op.doc 49.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
navrátil_2016_vp.doc 49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet