The Project of Marketing Strategy for Melomel Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Project of Marketing Strategy for Melomel Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Project of Marketing Strategy for Melomel Company
Autor: Smoliakova, Nadezhda
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Podnikání v Rusku se stává více a více populární v posledních letech, a hodně lidí otevřeli své vlastní podnikání. Hlavním problémem, který oni čelí je přidělování svých omezených zdrojů takovým způsobem, který umožní jejich společnosti, aby se stala stabilní a ziskový. Tvorba marketingové strategie je způsob, jak úspěšně vyřešit tento úkol. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro ruské společnosti Melomel. To zahrnuje souhrn teoretických informací o marketingové strategii a jejích složek, analýza ruského trhu s úhlu pohledu podnikatele a vývoj produktový, cenové, distribuční a propagační strategie pro společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37783
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42529


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
smoliakova_2016_dp.pdf 2.780Mb PDF Zobrazit/otevřít None
smoliakova_2016_op.docx 23.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
smoliakova_2016_vp.docx 31.05Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet