Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s.r.o.
Autor: Hlaváč, Jakub
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Táto diplomová práca sa zaoberá tvorbou projektu inovácie stratégie marketingovej komu-nikácie firmy Lion car, s.r.o. Spoločnosť je autorizovaný dealer automobilov značiek Peu-geot, Nissan, Citroen a BMW v Banskej Bystrici. Formálne je práca rozdelená do troch častí. Teoretická časť obsahuje spracovanie odbornej literatúry zaoberajúcej sa problemati-kou marketingovej komunikácie, komunikačného mixu a komunikačnej stratégie. Analytic-ká časť bližšie predstavuje firmu Lion car, analyzuje súčasnú úroveň marketingovej komu-nikácie firmy a taktiež vonkajšie prostredie. V projektovej časti je vytvorený projekt inová-cie marketingovej komunikačnej stratégie. Tento projekt je následne podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37818
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42576


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hlaváč_2016_dp.pdf 2.223Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hlaváč_2016_op.pdf 1.205Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hlaváč_2016_vp.docx 23.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet