Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.
Author: Hrubčíková, Kristýna
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce se zabývá pretestováním reklamní kampaně značky Májka. Důvodem výběru tohoto tématu bylo, že doposud se tyto testy neprováděly. Cílem je implementace pretestů do podnikové strategie. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, kde je charakterizována reklama, marketingový mix, komunikační mix, tvorba reklamní kampaně a také fáze a způsoby hodnocení kampaně. Druhá, analytická část se zabývá především vnitřním a vnějším prostředím společnosti Hamé. Externí prostředí je definováno PESTE analýzou a McKinsey 7S Framework popisuje vnitřní prostředí. Poslední část, projektová, je věnována samotnému projektu pretestování reklamního spotu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37826
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 42587


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hrubčíková_2016_dp.pdf 2.867Mb PDF View/Open None
hrubčíková_2016_op.pdf 407.8Kb PDF View/Open None
hrubčíková_2016_vp.docx 46.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account