Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Autor: Fibichrová, Lenka
Vedoucí: Bijota, Vlastimil
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingové komunikace s využitím prvků firem-ní identity pro nově vznikající firmu působící v hostinském odvětví. První část je věnována rozboru literárních pramenů vztahující se k problematice firemní identity a její roli při tvorbě plánu marketingové komunikace. V následující části je před-staven podnik a jeho tržní prostředí, které bylo podrobeno analýzou marketingového pro-středí a dotazníkovým průzkumem trhu. V konečné fázi byl vytvořen plán marketingové komunikace a podmínky pro nastavení firemní identity opírající se o získané teoretické znalosti a informace zjištěné z analýzy marketingového prostředí a výsledků dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37834
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42601


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fibichrová_2016_dp.pdf 2.845Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fibichrová_2016_op.docx 30.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fibichrová_2016_vp.docx 23.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet