Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Brázdilová, Iveta
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:46Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:46Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37876
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace firmy Satturn Holešov spol. s r.o. Teoretická část diplomové práce se zaobírá reklamním plánem, který je součástí komunikační strategie, a oblastí veřejných zakázek. Analytickou částí je zjišťována současná situace marketingové komunikace, která poskytuje cenné informace pro vytvoření reklamního plánu pro produkt veřejného osvětlení. Hlavním cílem této práce je zpracování návrhu reklamního plánu na období 2016 2020.
dc.format 35 s. (110 651)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní plán cs
dc.subject veřejné osvětlení cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advert en
dc.subject advertising plan en
dc.subject public illumination en
dc.subject situation analysis en
dc.title Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o
dc.title.alternative Advertising Plan for the Period 2016 - 2020 in the Company SATTURN HOLEŠOV spol. s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Potočková, Gabriela
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated This work is focused on the issue of marketing communication of company called Satturn Holešov spol. s r.o. Theoretical part of this master thesis deals with the issue of advertising plan as a part of communication strategy in company, and of public procurement. Contemporary marketing communication is described in analytic part that provides the valuable information for creating the advertising plan of public illumination. The aim of this work is to create advertising plan for the term 2016 2020.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42652
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
brázdilová_2016_dp.pdf 1.381Mb PDF View/Open None
brázdilová_2016_op.docx 24.33Kb Unknown View/Open None
brázdilová_2016_vp.docx 24.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account