Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny
Autor: Gahurová, Michaela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Služby call centra patří v současné době ke stále častěji využívaným nástrojům marketingové komunikace. Hlavní úlohou call centra v rámci fungování organizace je poskytování kvalitního servisu a v návaznosti na to spokojený zákazník. Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav úrovně poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny a na základě provedené analýzy vytvořit ideový projekt. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na charakteristiku call center, jejich využití a roli v organizacích. Obsahem praktické části je analýza současného stavu poskytovaných služeb a sekundární i primární průzkum, které se staly východiskem projektové části, kde jsou navrženy kroky ke zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3789
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6383


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gahurová_2007_dp.pdfZablokované 10.46Mb PDF
gahurová_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gahurová_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet