Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě
Autor: Tomšejová, Iveta
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je provést analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Pro získání potřebných údajů o spokojenosti bylo provedeno dotazníkové šetření. V teoretické části jsem nejprve zpracovala literární zdroje, které se týkají této problematiky. Zpracovala jsem teoretické poznatky o zákaznících, jejich spokojenosti a poznatky o marketingovém výzkumu. V praktické části jsem na základě marketingového průzkumu, pomocí dotazníkového šetření, provedla analýzu získaných údajů. Pro přehlednější zobrazení těchto údajů jsem vytvořila tabulky a grafy. Díky těmto výsledkům jsem mohla navrhnout a doporučit opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků zkoumané firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38228
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 43213


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomšejová_2016_dp.pdf 2.240Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomšejová_2016_op.docx 21.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomšejová_2016_vp.docx 21.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet