Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně
Autor: Korcová, Martina
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zvýšit povědomí podnikové prodejny a degustačního baru R. Jelínek v Brně. Práce je rozdělena do dvou částí na praktickou a teoretickou. První část je zaměřena na teoretický rozbor retail marketingu, a dále převážně na nástroje komunikačního mixu. Druhá část obsahuje analýzu stavu prodejny za pomoci dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a celkové situace firmy jsou sestaveny návrhy a doporučení ke zvýšení povědomí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38231
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43272


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
korcová_2016_dp.pdf 2.453Mb PDF Zobrazit/otevřít None
korcová_2016_op.pdf 545.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
korcová_2016_vp.docx 20.87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet