Analýza marketingového prostředí společnosti CykloMira

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí společnosti CykloMira

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí společnosti CykloMira
Autor: Merta, Karel
Vedoucí: Dolejšová, Miroslava
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat marketingové prostředí společnosti CykloMira. S využitím knižních zdrojů byla zpracována teoretická část, která podává komplexní informace o marketingu, marketingovém prostředí, marketingovém výzkumu a situační analýze. Zvolený problém byl řešen pomocí SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. V rámci analýzy konkurence byla využita metoda bodového ohodnocení. Data o zákaznících byla zpracována pomocí nástrojů dotazníkového šetření, vyhodnocení bylo provedeno prostřednictvím tabulek a grafů. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje rozšíření reklamy a celkového povědomí o firmě mezi širokou veřejnost. Navržené řešení obsahuje vytvoření týmového stanu a reklamy a prezentace na vybraných cyklistických závodech, vytvoření reklamních bannerů na odpočinkových a strategických místech v okolí Lukova a vytvoření propagačních letáků prodejny. Přínosem této práce je taktéž vyhodnocení dotazníkového šetření, jenž podává komplexní informace o zákaznících prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38237
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav statistiky a kvantitativních metod
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 43303


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
merta_2016_dp.pdf 3.263Mb PDF Zobrazit/otevřít None
merta_2016_op.pdf 590.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
merta_2016_vp.pdf 256.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet