Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)
Autor: Hofman, Petra
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování tak, aby ho vedl k opakovanému nákupu, směřujícímu ke zvýšení zisku. Analýzou různých kritérií věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3825
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4850


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hofman_2007_bp.pdfZablokované 1.812Mb PDF Zobrazit/otevřít
hofman_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hofman_2007_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet