[NEOBHÁJENO] Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí)

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Malík, Dan
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:16Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:16Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38305
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat zvolenou kreativní strategii facebookového profilu. Určený profil patří přední české potravinářské firmě Hamé s.r.o., která se zabývá výrobou trvanlivých a chlazených potravin. Zúženým výběrem pro analyzování je facebookový profil online časopisu Recepty s chutí. V teoretické části je definován význam internetového marketingu, reklamy na sociálních sítích a prostředí sociální sítě facebook. V praktické části je představena společnost, její cíle a záměry. Další kapitola zkoumá použité strategie, vyhodnocuje zjištěné informace, analyzuje pomocí výsledků klady a zápory zvolené strategie pro facebookový profil. Závěr práce je věnován možnostem ke zlepšení výkonnosti zkoumaného facebookového profilu.
dc.format 77 s. (70 987 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject formy facebookové reklamy cs
dc.subject internetový výzkum cs
dc.subject Internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject social network en
dc.subject Facebook en
dc.subject form of Facebook advertising en
dc.subject internet research en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí)
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Analysis of Creative Strategy for Hame´s Facebook Profile
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor thesis is to analyze a designated Facebook profile creative strategy. The target facebook profile belongs to a renowned Czech chilled and preserved food company Hamé s.r.o.. Facebook profile of an online magazine called Recepty s chutí is the target of a detailed analysis. Theoretical part is concerned with the characterizing the significance of the internet marketing strategy, social network advertisements and the facebook environment. The practical part represents the company, its goals and intentions. Next Chapter studies the applied strategies, evaluates the information and with the help of the results, it analyzes the positives and negatives of strategies chosen for facebook profile. Conclusion of my work lies in defining the possibilities for improving the analyzed Facebook profile efficiency.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43388
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2016-05-16
local.subject internetová reklama cs
local.subject Internet advertising en


Files in this item

Files Size Format View Description
malík_2016_dp.pdf 4.023Mb PDF View/Open None
malík_2016_op.docx 62.86Kb Unknown View/Open None
malík_2016_vp.pdf 262.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account