Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě
Autor: Mezihorák, Matěj
Vedoucí: Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve vybrané firmě a následná komparace se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány poznatky o péči o zákazníky a řízení vztahů s nimi. V praktické části je popsána vybraná firma a její péče o zákazníky. Dále řízení vztahů se zákazníky podle Systému řízení Baťa do roku 1945. V závěru vyhodnocen dotazník a jsou doporučeny služby a chování k zákazníkům ve vybrané firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38332
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43424


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mezihorák_2016_dp.pdf 2.411Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mezihorák_2016_op.pdf 589.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mezihorák_2016_vp.pdf 584.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet