Teamwork v reklamních agenturách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Teamwork v reklamních agenturách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Teamwork v reklamních agenturách
Autor: Oborníková, Martina
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Záměrem této práce je čtenáři přiblížit výhody týmové spolupráce v průběhu plánování a realizace zakázky v komunikačních agenturách, jejíž efektivita je podmíněna splněním několika faktorů. Těmi jsou zejména správné vedení lidí, plánování času a řízení zakázky. Práce zkoumá úroveň těchto proměnných v oblasti marketingových komunikací a zaměřuje se na zjištění stavu týmové práce v komunikačních agenturách jak všeobecně, tak podrobněji u konkrétního subjektu, kterému navrhuje i určitá zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3835
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4912


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
oborníková_2007_dp.pdfZablokované 10.14Mb PDF
oborníková_2007_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
oborníková_2007_op.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet