Marketing v oblasti internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing v oblasti internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing v oblasti internetu
Autor: Mikulčíková, Martina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou dotazníků. Na základě výsledků je zde také provedena analýza konkrétních zvolených podniků. Poslední třetí část tvoří kapitola obsahující zhodnocení výsledků výzkumu, na základě kterých jsou vznesena konkrétní doporučení. Na konci práce se nachází závěrečné hodnocení celé bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38464
Datum: 2016-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43663


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikulčíková_2016_dp.pdf 4.758Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikulčíková_2016_op.pdf 181.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mikulčíková_2016_vp.pdf 180.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet