Využití informačních technologií při analýze marketingových aktivit vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití informačních technologií při analýze marketingových aktivit vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití informačních technologií při analýze marketingových aktivit vybrané společnosti
Autor: Pergerová, Hana
Vedoucí: Chramcov, Bronislav
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce na téma "Využití informačních technologií při analýze marketingových aktivit vybrané společnosti" je provedení analýzy současného stavu marketingových aktivit společnosti TIGRIS, spol. s r. o. a následně je navrženo doporučení. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a objasňuje základní poznatky o marketingu, informačních technologiích, marketingovém mixu, komunikačním mixu a marketingovém výzkumu. Druhá část je praktická a zabývá se provedením průzkumu stupně spokojenosti zákazníků a zjištění případných chyb nebo mezer v oblasti marketingových aktivit firmy. Celý průzkum je vytvořen pomocí online dotazníkového šetření a informačních technologií a na základě těchto výsledků je provedeno doporučení na zlepšení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38468
Datum: 2016-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 43667


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pergerová_2016_dp.pdf 4.979Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pergerová_2016_op.pdf 384.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pergerová_2016_vp.pdf 180.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet