Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point
Autor: Potocká, Martina
Vedoucí: Vařacha, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech POINT. Popisuje historický vývoj národní politiky a legislativy týkající se eGovern-mentu v České republice. Práce představuje základní pojmy z oblasti veřejné správy jako jsou např. ISVS, eGovernment jeho symboly (eGon a Klaudie), rozdělení základních re-gistrů, služby Czech POINT, datové schránky nebo elektronický podpis. Reálná data jsou sesbíraná pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na obyvatele Zlín-ského kraje. Analýza služby Czech POINT se zabývá její přístupností k občanům komu jsou data určena, co je zapotřebí před návštěvou a jaké služby občanům nabízí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38472
Datum: 2016-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 43671


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
potocká_2016_dp.pdf 2.137Mb PDF Zobrazit/otevřít None
potocká_2016_op.pdf 243.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
potocká_2016_vp.pdf 180.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet