Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.
Autor: Neřád, Jakub
Vedoucí: Čada, Jan
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti, její marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy konkurenceschopnosti. V projektové části je rozebrána navrhovaná strategie z oblasti marketingové komunikace pro zlepšení konkurenční pozice společnosti pomocí marketingových nástrojů za účelem synergického efektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38590
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39118


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
neřád_2016_dp.pdf 3.426Mb PDF Zobrazit/otevřít None
neřád_2016_op.docx 29.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
neřád_2016_vp.docx 23.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet