Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
Autor: Kratochvíl, Martin
Vedoucí: Slaný, Jaroslav
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. V teoretické části je popsána teorie marketingu a marketingový a komunikační mix. Dále je zde také marketing ve zdravotnictví, ukazující některé odlišnosti této sféry, a kapitola je věnována i marketingovému plánování a strategii. Část praktická obsahuje interní analýzu nemocnice, zhodnocení stavu marketingu a analýzy mikroprostředí a makroprostředí. V závěru práce je prezentována marketingová strategie, složená ze dvou částí, a to z návrhu na změnu marketingového řízení a z projektu. Obě části navržené strategie jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38607
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39211


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kratochvíl_2016_dp.pdf 2.753Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kratochvíl_2016_op.docx 24.31Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kratochvíl_2016_vp.docx 23.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet