Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům
Autor: Žídková, Petra
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navržení projektu marketingového řízení neziskové organizace poskytující mimo jiné ošetřovatelské služby. Diplomová práce se dělí do dvou částí. Teoretická část práce je zaměřena na stručnou charakteristiku zdravotnictví, neziskových organizací, marketingu, marketingového řízení neziskových organizací a fundraisingu. V úvodu praktické části je organizace představena, následně je provedena situační analýza, která je podkladem pro vypracování projektu. Projekt je zaměřen na zavedení pozice marketingového pracovníka a realizaci marketingových aktivit v rámci externí komunikace s laickou i odbornou veřejností, které si kladou za cíl zvýšení počtu sponzorů, získání dobrovolníků a změnu image ošetřovatelské služby. Projekt bude podroben časové, nákladové a rizikové analýze, aby byla zjištěna jeho realizovatelnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38615
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39249


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žídková_2016_dp.pdf 2.772Mb PDF Zobrazit/otevřít None
žídková_2016_op.docx 29.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
žídková_2016_vp.docx 25.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet