Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingových nástrojů soutěže Můj první milion
Autor: Sobieská, Michaela
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využitím a přínosy marketingových nástrojů soutěže Můj první milion, kterou již devátým rokem pořádá společnost Technologické inovační centrum, s.r.o. Konkrétně řeší problematiku komunikačních nástrojů, jejichž úkolem je oslovit cílové skupiny a namotivovat je k účasti v soutěži. Jako cílovou skupinu pro svou práci jsem zvolila studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, kteří splňují podmínky soutěže. Nejdříve v práci zanalyzuji stávající komunikační nástroje, v praxi vyzkouším jejich vylepšení a doplnění a ze sesbíraných dat vyhodnotím efektivitu jednotlivých nástrojů. V reakci na tento průběh závěrem práce nabídnu relevantní návrh na zlepšení komunikační strategie této soutěže.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38657
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39604


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sobieská_2016_dp.pdf 2.309Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sobieská_2016_op.docx 23.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sobieská_2016_vp.pdf 326.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet