Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to
Autor: Starynský, Matěj
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci e-shopu Okoštuj.to a na základě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se hlavně marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje představení Okoštuj.to a následné analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které e-shop využívá. Dalším krokem je SWOT analýza následovaná analýzou konkurenčního prostředí a PEST analýzou. Výsledkem jsou doporučení, která povedou k efektivnějšímu využívání marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38861
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39921


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
starynský_2016_dp.pdf 2.338Mb PDF Zobrazit/otevřít None
starynský_2016_op.docx 27.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
starynský_2016_vp.docx 22.38Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet