Image značky Pierre Lang

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image značky Pierre Lang

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image značky Pierre Lang
Autor: Pobořilová, Veronika
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na vnímání image značky Pierre Lang. V teoretické části jsou popsány pojmy, které souvisí s analýzou. Cílem práce je zkoumat, jak je vnímáno image zvolené značky a jestli se shoduje s její identitou. Součástí je kvantitativní výzkum spojený s kvalitativním dotazováním. Poté jsou zpracovány výsledky průzkumu a navržena případná doporučení k novým nápadům či zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39081
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 44351


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pobořilová_2016_dp.pdf 5.754Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pobořilová_2016_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pobořilová_2016_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet