Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz
Autor: Tran, Duy Anh
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Snapbacks.cz, jenž nabízí sortiment streetwearového oblečení a doplňků. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti, zejména nových forem marketingové komuni-kace a také popsat průběh speciálně pořádaného release eventu, za účelem uvedení nové kolekce na trh. Následně zjistit, jestli event splnil stanovené cíle a zda-li má vliv na pozitiv-ní image firmy. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do devíti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do jedenácti kapitol a představuje společnost Snapbacks.cz, její marketingový mix a novou formu komunikace spolu s představením značky Cayler & Sons a její release event, od nichž se odvíjí i následný kvalitativní výzkum formou focous group a hloubkového rozhovoru a jejich vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39090
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 44360


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tran_2016_dp.pdf 2.128Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tran_2016_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tran_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet