Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní
Autor: Čapek, Josef
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá nákupními systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace obecně, až po internetový marketing a proces nakupování reklamy na internetu. Praktická část za po-moci kvalitativního rozhovoru, hledá odpovědi na výzkumné otázky z oblasti nových tren-dů v online nakupování reklamního prostoru a porovnává změny v chování zadavatelů a jejich požadavcích na výsledky za posledních pět let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39098
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44368


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čapek_2016_dp.pdf 2.288Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čapek_2016_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čapek_2016_vp.docx 121.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet