Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.
Autor: Héžová, Leona
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek nově vzniklé společnosti TOP SELENIT, s. r. o., která se zabývá pořádáním prodejních výstav minerálů a šperků. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketingové komunikace, digitální ko-munikace, jejich nástrojů a členění, zásady tvorby webových stránek a prezentací a metody jejich testování. V praktické části jsou uvedeny výsledky uživatelského testování formou screecastingu, komparativní analýzy konkurence, sekundárních dat z Google Analytics a heatmapy kliků. Cílem práce je vyhodnotit uživatelskou podobu webových stránek www.mineral-expo.cz a na základě těchto výsledků a zásad tvorby webových stránek navrhnout doporučení na jejich úpravu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39101
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 44371


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
héžová_2016_dp.pdf 2.245Mb PDF Zobrazit/otevřít None
héžová_2016_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
héžová_2016_vp.docx 122.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet