Image značky Jack Daniel´s
Show full item record
No preview available
Title:
|
Image značky Jack Daniel´s |
Author: |
Křivánková, Zdeňka
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vývoje značky Jack Daniel´s. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka a image. V praktické části je nejprve popsán profil a image značky Jack Daniel´s. Následně je značka analyzována za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří expertní rozhovory s marketingovým ředitelem společnosti Brown-Forman a jejich obchodní zástupkyní, otevřené rozhovory s konzumenty značky Jack Daniel´s a v neposlední řadě dotazníkové šetření z HORECA prostředí. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak se vyvíjela značka Jack Daniel´s v posledních letech, které ovlivnilo uvedení nových variant. Výstupem je hodnocení všech shromážděných dat a na závěr jsou navržena doporučení pro další budování značky Jack Daniel´s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39111
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44381
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account