Značka v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Musil, Jiří
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39115
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku značky v online prostředí. Cílem první části je vymezit teoretický rámec problematiky značky, internetu a jeho využití pro prezentaci, propagaci a komunikaci včetně stručných zásad pro tvorbu stránek a předpokladů, které musí stránky splňovat, aby v prostředí internetu uspěly. Dále se teoretická část zabývá nákupním chováním a marketingovým výzkumem. V praktické části jsou analyzovány vlivy, které ovlivňují nákupní chování v online prostředí.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject budování značky v online prostředí cs
dc.subject internet cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject brand building in digital environment en
dc.subject internet en
dc.subject internet advertising en
dc.subject buying behavior en
dc.title Značka v online prostředí
dc.title.alternative The Brand in an Online Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the issue of the brand in the online environment. The objective of the first part is to define the theoretical framework of the brand issue and the Internet with its use for presentation, promotion and communication, including concise principles for creating a website and standards that a website must meet in order to succeed in the Internet environment. Furthermore, the theoretical part deals with the purchasing behaviour and marketing research. The practical part analyses the factors that influence purchasing behaviour in the online environment.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44387
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
musil_2016_dp.pdf 2.435Mb PDF View/Open None
musil_2016_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
musil_2016_vp.doc 499.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account