Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Autor: Schneider, Alan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním značky sportovním fanouškem, jak dalece rozlišuje loga sponzorů na dresech soupeře svého oblíbeného týmu a zda to může ovlivnit jeho nákupní chování. Teoretická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka či logo, popisuje marketing ve sportu, sportovní diváctví, sponzoring v hokeji. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti extraligy ledního hokeje a popsán postup marketingového výzkumu, zaměřeného na logo firmy Ravak, umístěné na dresu hokejistů hokejového týmu HC Sparta Praha, jak jej vnímají fanoušci plzeňského týmu. Závěr práce pak získaná data vyhodnocuje pro výsledná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39123
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44397


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
schneider_2016_dp.pdf 2.176Mb PDF Zobrazit/otevřít None
schneider_2016_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
schneider_2016_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet