Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Schneider, Alan
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39123
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním značky sportovním fanouškem, jak dalece rozlišuje loga sponzorů na dresech soupeře svého oblíbeného týmu a zda to může ovlivnit jeho nákupní chování. Teoretická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka či logo, popisuje marketing ve sportu, sportovní diváctví, sponzoring v hokeji. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti extraligy ledního hokeje a popsán postup marketingového výzkumu, zaměřeného na logo firmy Ravak, umístěné na dresu hokejistů hokejového týmu HC Sparta Praha, jak jej vnímají fanoušci plzeňského týmu. Závěr práce pak získaná data vyhodnocuje pro výsledná doporučení.
dc.format 44 s. (65 946 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject vnímání značka cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject sportovní fanoušek cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject návštěvnost extraligy ledního hokeje cs
dc.subject Sponzorship en
dc.subject brand perception en
dc.subject sports marketing en
dc.subject sports fan en
dc.subject marketing research en
dc.subject visitor numbers of Czech ice-hockey Extraliga en
dc.title Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
dc.title.alternative The Sponzorship and The Perception of Brand of Sports Fans
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the perception of brands by sports fans, how they distinguish sponsor logos on jerseys of rivals of their favorite team and whether it may affect their buying behavior. The theoretical part explains the functions of sponsorship, defines terms such as brand or logo, describes sports marketing, sports spectatorship, and especially sponsorship in ice hockey. The practical part is analyzing visitor numbers of Czech Extraliga and describes the process of marketing research aimed at Ravak company logo placed on the jersey of ice-hockey hockey team HC Sparta Praha and how it is perceived by supporters of the team from Pilsen. Conclusion of this thesis then evaluates the data for resulting recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44397
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
schneider_2016_dp.pdf 2.176Mb PDF View/Open None
schneider_2016_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
schneider_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account