Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Superata, David
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39128
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální reklamy zaměřené na bezpečnosti silničního provozu. Teoretická východiska objasňují základní pojmy sociální reklamy a následně vymezují prostředí bezpečnosti silničního provozu a sociální reklamy. Ve výzkumné části provedl autor práce kvalitativní výzkum metodou focus group. Respondenti hodnotili vybrané televizní spoty z oblasti bezpečnosti silničního provozu, stejně tak jako reklamní apely a motiv strachu, který se v nich nejčastěji vyskytuje. Nakonec navrhli nová východis-ka pro sociální reklamu v oblasti bezpečnosti silničního provozu s ohledem na české prostředí.
dc.format 59 s. (80 893 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject motiv strachu cs
dc.subject bezpečnost silničního provozu cs
dc.subject Social Marketing en
dc.subject Social Advertising en
dc.subject Advertising Appeals en
dc.subject Fear Appeal en
dc.subject Road Safety en
dc.title Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu
dc.title.alternative The Social Advertising Focused on Road Safety
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2016-05-09
dc.description.abstract-translated This thesis describes the social advertising focused on the road safety. Theoretical bases explain the basic concepts of social advertising and subsequently define the road safety. Author of the thesis organised qualitative focus group research in which respondents revealed their views on selected road safety TV advertising as well advertising appeals and motive of fear. Finally, respondents suggested a new basis for social advertising focused on the road safety in the Czech environment.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44406
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
superata_2016_dp.pdf 1.693Mb PDF View/Open None
superata_2016_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
superata_2016_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account