Mobilní aplikace jako nástroj prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mobilní aplikace jako nástroj prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mobilní aplikace jako nástroj prodeje
Autor: Svoboda, David
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá využitím mobilních aplikací mobilních operátorů jako nástroje prodeje. Jak využívají zákazníci mobilních operátorů jejich mobilní aplikace. Teoretická část objasňuje význam online marketingu, odhaluje proces tvorby mobilní aplikace a možnosti využití a představuje potenciál mobilních aplikací a jejich předpoklady pro úspěšné začlenění do online marketingové strategie. Porovnání jednotlivých mobilních aplikací mobilních operátorů je zkoumán v praktické části pomocí kvalitativního šetření. Zatímco za pomocí kvantitativního šetření je zjišťováno, zda respondenti využívají mobilní aplikaci svého operátora a jaké aspekty brání v používání aplikace. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení potenciálu mobilních aplikací pro potřeby mobilních operátorů a zásady při jeho využití u marketingových aktivit, a doporučení vyplývající z výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39129
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44407


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
svoboda_2016_dp.pdf 2.329Mb PDF Zobrazit/otevřít None
svoboda_2016_op.pdf 1.940Mb PDF Zobrazit/otevřít None
svoboda_2016_vp.docx 121.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet