Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely

Show full item record

No preview available
Title: Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Author: Adamíková, Anežka
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této diplomové práce je návrh komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Komunikační plán byl zrealizován 18. 9. - 30. 10. 2015 a pomocí metod marketingového výzkumu vyhodnocen. Tím byly odhaleny jeho silné a slabé stránky. Výstava vznikla díky silné podpoře komunity, a tak se autorka v praktické části věnuje výzkumu, v němž zjišťuje, jakou roli v komunikaci sehrála právě komunita a jaké komunikační kanály měly u cílového publika největší úspěch. Poznatky z realizace a vyhodnocení komunikačního plánu jsou aplikovány v návrhu strategie pro pokračování výstavy v rámci putování do dalších českých měst v roce 2016. Projektová část obsahuje komunikační balíček doporučení využívající poznatky z první realizace. Balíček komunikace se zaměřuje na základní tři oblasti obecná doporučení, hlavní sdělení a konkrétní kroky v podobě praktického to-do listu a mind mapy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39134
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44418


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
adamíková_2016_dp.pdf 4.882Mb PDF View/Open None
adamíková_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
adamíková_2016_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account