Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní

Show full item record

No preview available
Title: Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
Author: Dvořáček, Jan
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou virálního marketingu a jeho možným využitím v rámci kampaní vysokých škol. V první, teoretické, části diplomové práce jsou představena nezbytná teoretická východiska virálního marketingu se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Praktická část práce se věnuje analýze a komparaci vybraných virálních videokampaní vysokých škol a dále je v této části představen marketingový výzkum zaměřený na úspěšnost klíčových faktorů jednotlivých vybraných virálních videokampaní vysokých škol. V poslední, projektové, části práce je s využitím získaných poznatků zpracován návrh fiktivní kampaně využívající virálních prvků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39143
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44428


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáček_2016_dp.pdf 4.898Mb PDF View/Open None
dvořáček_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
dvořáček_2016_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account