Strategické budování a řízení značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategické budování a řízení značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategické budování a řízení značky
Autor: Mikulka, Radek
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Strategické budování a řízení značky" si klade za cíl vytvoření návrhu projektu strategie budování a řízení značky pro společnost Přeprava motorek. Práce je rozdělena na tři části teoretickou, praktickou a projektovou. V první části jsou obsažena teoretická východiska vztažná k danému tématu, sloužící jako podklad pro volbu vhodných metod v praktické části, která zahrnuje primárně analýzy a šetření. Třetí, projektová část se pak soustředí na aplikaci teoretické a praktické části do praxe. V projektu je vytvořen návrh strategie budování a řízení značky vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39161
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44447


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikulka_2016_dp.pdf 4.108Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikulka_2016_op.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mikulka_2016_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet