Organizace e-kurzů vzdělávací organizace USUS

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Organizace e-kurzů vzdělávací organizace USUS

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Organizace e-kurzů vzdělávací organizace USUS
Autor: Zmeškalová, Gabriela
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomova prace se zameruje na problematiku firemniho vzdelavani. Cilem je navrh tvor- by a komunikace noveho produktu vzdelavaci spolecnosti USUS, ktery by mel byt v brzke dobe zahrnut do portfolia teto firmy. V teoreticke casti prace jsou charakterizovany zakladni pojmy, se kterymi autor dale pra- cuje v analyticke casti. Konkretne se jedna o charakteristiku pojmu marketing, marketin- govy mix, komunikacni mix, tvorba marketingove strategie a marketing ve sluzbach. V ramci analyticke casti je popsana situace v oblasti vzdelavani dospelych na ceskem trhu. Popsana je take cinnost a nabidka spolecnosti USUS, situacni analyza firmy USUS sklada- jici se z analyz PEST a SWOT a konkurencni analyza. Cilem je zjistit zda je situace na ceskem trhu pro tvorbu webinaru prizniva, a jake jsou nejvhodnejsi komunikacni kanaly pro komunikaci produktu webinare. Projektova cast predstavuje charakteristiku produktu webinare, ktere vznikaji na tema ob- chodnich dovednosti, dale konkretni navrh komunikace tohoto produktu. V zaveru prace jsou popsana konkretni kriteria, ktera by mela byt zohlednovana pri vyhodnocovani celeho projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39173
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 44463


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zmeškalová_2016_dp.pdf 5.441Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zmeškalová_2016_op.docx 121.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zmeškalová_2016_vp.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet