Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností
Autor: Cápíková, Petra
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje problematice užití humoru v televizní reklamě telekomunikačních operátorů. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy stěžejní pro práci, jsou rozlišeny základní druhy humoru, definován samotný smysl pro humor a také komponenty, které ovlivňují přijetí či nepřijetí humoru publikem. V praktické části jsou vymezeny stěžejní výzkumné otázky, je zde nastíněna současná situace na českém trhu telekomunikačních operátorů a charakterizováni hlavní konkurenti. Součástí této praktické části je také realizovaný průzkum v podobě dotazníkového šetření zaměřený zejména na televizní reklamy společnosti Vodafone. V závěrečné, projektové, části jsou využity získané informace, na základě kterých byl vytvořen manuál s doporučeními pro tvorbu humorné reklamy. Závěr této kapitoly také obsahuje návrhy tvorby autorky práce na téma "humorná reklama".
URI: http://hdl.handle.net/10563/39178
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44468


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cápíková_2016_dp.pdf 3.356Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cápíková_2016_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cápíková_2016_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet