Komunikační strategie značky Krušovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie značky Krušovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie značky Krušovice
Autor: Coufal, Jiří
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Krušovice v rámci partnerství s IIHF mistrovství světa v ledním hokeji 2016. Práce obsahuje několik pilířů, díky kterým byla stanovena doporučení pro další komunikační koncept značky. Práce v prvním pilíři analyzuje vývoj komunikačního konceptu značky. Ve druhém pilíři se zaměřuje na přímou konkurenci v rámci alkoholických pivních nápojů a zároveň na konkurenci, spojenou s mistrovstvím světa v hokeji. Ve třetím pilíři se značka zaměřuje na vhodnost stávajícího komunikačního konceptu vůči cílové skupině a zároveň odhaluje silná a slabá místa ve vnímání značky Krušovice. Na základě zjištěných dat práce dává doporučení pro komunikační strategii při příležitosti mistrovství světa v hokeji 2016, kterým je značka Krušovice partnerem. V posledním pilíři práce obsahuje detailní návrh komunikačního strategie značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39180
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44470


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
coufal_2016_dp.pdf 6.170Mb PDF Zobrazit/otevřít None
coufal_2016_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
coufal_2016_vp.docx 121.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet