Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015
Autor: Rozsypal, Jan
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: V teoretické části diplomová práce nabízí náhled do počátků reklamy, popisuje pravidla korporátní identity, vysvětluje pojem značka a její význam, objasňuje význam povědomí značky. Dále vysvětluje principy komunikačního mixu a marketingových výzkumů. Praktická část předkládá několik příkladů využití témat z teoretické části u značky Vodafone, popisuje realizaci čtyřletého výzkumu na téma "povědomí značky Vodafone", vyhodnocení průzkumů z let 2015 a 2016, jejich srovnání s průzkumy 2013 a 2014. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční televizní kampaně Vodafonu. Poslední část, projektová, nabízí návrhy na zvýšení povědomí značky Vodafone a na vylepšení komunikačních prostředků Vodafonu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39206
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44499


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rozsypal_2016_dp.pdf 3.350Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rozsypal_2016_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rozsypal_2016_vp.doc 503.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet