Integrovaná marketingová komunikace firmy Beskydský šindel s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace firmy Beskydský šindel s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrovaná marketingová komunikace firmy Beskydský šindel s.r.o.
Autor: Urubová, Jitka
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve firmě Beskydský šindel s.r.o. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci marketingového výzkumu a doprovodných analýz. Praktická část analyzuje současnou situaci společnosti, tedy její dosavadní marketingovou komunikaci a její postavení na trhu prostřednictvím SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil. Projektová část přináší návrh komunikačního plánu, který respektuje zásady integrované marketingové komunikace a přihlíží ke specifikům malých firem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39215
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44512


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
urubová_2016_dp.pdf 10.51Mb PDF Zobrazit/otevřít None
urubová_2016_op.docx 127.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
urubová_2016_vp.docx 180.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet