Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz
Autor: Kempa, Michal
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu online marketingu a jeho vlivu na internetový obchod www.napasport.cz. V teoretické části jsou obecné definice internetu a hlavně online marketingu a jeho jednotlivé složky, které jsou poté v praktické části analyzovány. První část praktické části je věnován samotnému e-shopu, jeho historii a struktuře. Dále je zjišťován současný stav internetového obchodu v oblasti online-marketingu včetně vypracování swot analýzy a poté doporučení dalších potenciálních možností marketingové komunikace, které mohou současný stav e-shopu vylepšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39353
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39917


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kempa_2016_dp.pdf 3.148Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kempa_2016_op.pdf 257.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kempa_2016_vp.docx 22.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet